Info en support Split unit airconditioners

FAQ Wifi Smartkit

 

Q:   De Wi-Fi dongel kan niet synchroniseren met mijn telefoon. Ik krijg een foutmelding.

A:   Er moet een geldig emailadres gebruikt worden en de gebruiker moet bevestigd worden. Dit gebeurt via de activitatielink die je ontvangt bij het invullen van je emailadres. Let op: deze email met activatielink zou in de spam mail terecht kunnen komen.

Q:   Bij het scannen van de QR code krijg ik de melding 'QR code is niet geldig’. 

A:   Dit komt doordat de app de webserver niet kan bereiken voor de verificatie van de QR code. Zorg ervoor dat de nieuwste versie van de app wordt gebruikt en dat er toegang tot het internet is (dit kan door het gebruik van een firewall worden geblokkeerd).  

Q:   Wanneer ik een nieuw account aanmaak of met een bestaand account wil inloggen, krijg ik de foutmelding ‘parameter error’.

A:   Zorg voor een goed werkende internetverbinding en gebruik geen spaties in de accountnaam.

Q:   De QR code is verdwenen.

A:  Om een nieuwe QR code aan te maken is het MAC adres van het apparaat nodig. Om het MAC address van het apparaat te achterhalen, moet onderstaande app gedownload worden:

Android:  Wi-Fi Analyzer

iOS:  Network Analyzer Lite

Start de App and schakel het apparaat in AP mode (zie handleiding). Sluit de telefoon aan op het Wi-Fi netwerk 'net_ac_62E1' en controleer de App. Dit toont nu de netwerkdetails met het MAC-adres. Kopieer het MAC-adres en mail dit naar sales@pvg.eu PVG zal een nieuwe QR-code terugmailen.